New Phone

22/1/2009. Tiba2 jer aku menggunakan handphone Nokia E71. Semuanya bermula bila my hubby beli Blackberry. Katanya rugi kalau dijual phone E71 ni, di dalamnya ada Software original. Kalau nak jual mahal sure tak ada orang yang hendak membelinya. So paksa rela campur suka aku pun cuba menggunakannya.

Terkejut dapat phone baru kut, badan aku tetiba jer lenguh dan nafas aku sesak. Nampaknya penyakit semput lama menyerang kembali. Rumah memang bersepah sebab minggu lepas tak sempat mengemas, tapi hari ni aku lebih sedap tidur. Memang aku terlalu letih dan mengantuk. Letak jer kepala pasti terlelap.

Lagi satu, tetiba jer aku suka makan manis. Tak kisah apa, asalkan manis. Tapi yang paling aku suka adalah halwa kundur. Hatiku terdetik dan suami pun berkata, berdasarkan beberapa tanda lain, namun aku cuba menafikannya walau itu yang terlalu aku inginkan. Dalam hati aku berdoa agar impian kali ini akan jadi nyata. Masih terlalu awal untuk mengatakannya. Biarlah dulu, bila tiba masanya, insyallah tuhan akan dikabulkan.

Leave a Reply

Archives
Affiliates
Networkedblog